Wednesday, January 20, 2010

Wedding Lace

Cantik tak? Belikan untuk orang ni bukan senang sebab pening nak pilih. Nak senangkan kerja, I put myself in the bride-to-be shoes and fikir kalaulah untuk diri saya, which one should I choose. =)



However, I did some textiles shopping last 2 days...now saya tengah nak upload a few japanese cottons, washable chiffon and washable silk on Euphoria Junction

~pause~

Baru nak upload tadi then the whole building my apartment blackout. Nak vacuum rumah tak boleh, nak ironing tak boleh, nak Internet tak boleh, basuh baju and masak pun tak boleh. (tokey apartment saya sediakan electric stove SAHAJA) OMG, memang my whole housework depends on electricity...teringat zaman my nenek dulu, I wonder how they all buat housework, masak pakai kayu api, basuh baju kat perigi, ironing pakai yg BIG iron made by tembaga then kena panaskan arang semua dalam tu...bersyukurnya dilahirkan zaman sekarang and bila teringat semua tu saya terasa housework saya sebenarnya senang....tapi biasalah, bila dah senang nak senang lagi kan?

So bila blackout tadi i brought the kids FLY to Marina Mall....and now baru balik sambung writing blog and upload the kains. =)

No comments:

Related Posts with Thumbnails