Tuesday, April 27, 2010

First Metro Experience

Yesterday, I brought the kiddoz to experience Dubai choo choo train which the station is just a stone's throw away from Towers Rotana Hotel.


Best!!! The Fly over macam jalan kat airport....

My kids were so excited! 
Berjoget joget nak naik choo choo train!


Bila dah masuk dalam train, they all were stunned and sit down quietly.
Last2 my Aiden showed how happy he was by telling me,
"Mama, tiss (kiss)...Laliu (I love u) Mama..." =)

Then we arrived exactly right in front of Burjuman Shopping Center


So apa lagi....Yehaaaaa


I SPY RED & GOLD! But it's not leather lah....huhuhu
Then masuk Saks Fifth Avenue...not bad...but i still prefer the Bloomingdales 

And I ended up not buying anything because my heart is still to THAT silver shoes... =(


5 comments:

Jelita78 said...

gataiiiiiiiiiiiiiii
hah, beli je laaaa silver shoes tu!!
kan dah mandi tak basah, tido tak lena!
padan muka!

kaezrin said...

waktu i gi sana i pi burjuman kan...wahh impressive siap jakun amik gamabr depan saks tuh jugak..

yaya next sale hebat tak??? ker biasa-biasa saja??

Unknown said...

beli lah kasut tuuu..ala2 ngiga doh tuu..hehe.. :D

Mrs Taz said...

ehehe , akak dah naik dah metro tu from Mall of Emirates to Financial Centre :P

IreneYaya said...

Aida: I kena menahan diri utk bags sebenarnya ni...ahaks

Elin: Next baru 50% bebs..tunggu sampai sale jadi dalam RM10-RM30 sehelai baru hebat bagi I...hehehe

Neeza: Takleh..kena puasa...;)

Kak Zia: Yup, yaya duduk kat Rotana, sebelah je dgn Sheraton 4 points. =) Best kawasan ni..

Related Posts with Thumbnails